1. პროექტის სახელწოდება: 'არა ბულინგს"
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით: ბავშვებს შორის ძალაობის შემთხვევების თვისობრივი და რაოდენობრივი გაანალიზებაა.
3. პროექტის აქტუალობა: იდეა განჩდა მაშინ, როდესაც მე-9 კლასში ,რომელიც მოსწავლეთა სიმრავლით გამოირჩვა, შევნიშნე ბულინგისთვის დამახასიათებელი ნიშნები.კერძოდ კი საკლასო ოთახში შესვლამდე მოსწავლე ხშირად მთხოვდა რომ გაკვეთილს წერილობით ჩამაბარებდა ან გაკვეთილის დასრულების შემდეგ ცალკე მომიყვებოდა ზეპირად. მიზეზი ის იყო რომ გაკვეთილის მოყოლისას თანაკლასელები დასცინოდნენ. რამაც გამოიწვია მისი კომპლექსი და უარს ამბობდა გაკვეთილის მოყოლაზე.
4. პროექტის მიზნები: მოსწავლეები შეძლებენ: ჩაატარებენ გამოკითხვა, მასალების დამუშავებას ისტ-ის მეშვეობით, პრეზენტაციების მომზადებას, თანამშრომლობასა და საკუთარი აზრის ნათლად ჩამოყალიბებას, შემოქმედებით(სხვადასხვა სახის წერითი ნამუშევრები) უნარების გამოვლენასა და პრეზენტაციის გაკეთებას აუდიტორიის წინაშე. წყვილებში მუშაობის დროს მოძიებული და დამუშავებული ინფორმაციის მეშვეობით მოსწავლეებს გაუღრმავდებათ ცოდნა თუ რა არის ბულინგი, რამდენი სახის ძალადობა არსებობს, როგორ გამოიხატება ისინი და როგორია ბულინგის მსხვერპლთა სტატისტიკა მსოფლიოსა და საქართველოში. გამოუმუშავდებათ სოციალური უნარები როგორიცაა- თანამშრომლობა, პასუხისმგებლობა, სხვისი აზრის პატივისცემა, კომპრომისსზე წასვლა , ფუნქციათა დელეგირება სა სხვა:საინფორმაციო სტენდის შექმნით განუვითარდებათ წერითი მეტყველების, ინფორმაციის ორგანიზებისა და შემოქმედებითი უნარი.
5. მონაწილეთა ასაკი: 14-15 წელი
6. ვადები/ხანგრძლივობა: 1 თვე.
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: ინფორმაციული სტენდი, ფოტომასალა, ვიდეო მასალა, ჩანაწერები, საპრეზენტაციო სლაიდები.
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები: ფანერი, ფორმატის ქაღალდები, ფოტო მასალა, ვიდეო მასალა, ჩანაწერები საპრეზენტაციო სლაიდები,
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები): მოსწავლეთათვის იდეს გაცნობა. ამ თემასთან დაკავშირებული მათთვის საინტერესო აქტუალური კითხვებისა და პრობლემების ჩამოყალიბება 3) ორგანიზაციული საკითხები: ჯგუფების შექმნა; ფუნქციათა დელეგირება შესაზლებლობების მიხედვით; კონკრეტული დავალებების მიცემა. 4) ერტ ჯგუფს დაევალა ბულინგის შესახებ მასალების მოძიება, თემები გადანაწილდა წყვილებში: "რა არის ბულინგი" "კიბერბულინგი", და "ბულინგის" შემთხვევების სტატისტიკა, მეორე ჯგუფს დაევალა ინტერვიუს ჩაწერა (სკოლის ფსიქოლოგთან, სოფლის თემთან), მესამე ჯგუფი გააკეტებს 7-8 კლასის მოსწავლეების გამოკითხვას : " როგორ ვექცევით თანაკლასელებს": და "როგორ მეწცევიან თანაკლასელები და თანასკოლელები.? პროექტის შემაჯამებელ ღონისძიებაზე შესრულებული სამუშაოს შეჯამება, აუდიტორიისთვის გაცნობა: "საპრეზენტაციო თემები: " რა არის ბულინგი," "კიბერბულინგი". "ბულინგის შემთხვევების სტატისტიკა", ფილმის ჩვენება "დაამარცხე ბულინგი" . და უკუკავშირი.
10. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან
კავშირი:უცხ.ს.3.12; ქარტული ენისა და ლიტერატურა; სამოქალაქოგანათლება,
11. პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):ქეთევან ჩაგუნავა
12. ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა:qetevanchagunava@gmail.com
13. პროექტის ვებგვერდი/ბლოგი:
პროექტის განხორციელების გეგმა
No comments:
Post a Comment